Game night with my boys! ^..^___)

Photobucket Pictures, Images and Photos We are hunting some trophys in Kingdom Hearts 1 tonight! My co-op cats are in place for moral support! (Kurr is laying right beneth me on the floor so he is “here” too!) ^^ What are you guys upto tonight? πŸ™‚

I have been feeling blue…

I really don’t know why but this week I’ve really been feeling down! 😦 I can’t really put my finger on why either wich makes it a bit worse since then I don’t know what to do about it… : P I have this really bad habit of closing myself in from the outside world when I’m not feeling well and this week I have also been playing Sims 3 (bad combination I tell ya!) so the time just flew by without me noticing! :O I found myself having a sims-a-ton and then suddenly it was friday! Holy cr…. kirby! xD

It’s so easy to get lost in the Sims, too easy! But it is fun to play around with! I do tend to get too attatched to my sims though and always turn off the aging. I have very rarely played the way you are actually meant to play! xD But this time I thought that I would… And this is probably the furthest I’ve ever been able to get on my family tree before turning off the aging! I’m actually cuite proud of myself! xD Let’s see how far I can get! Hahaha! Photobucket Pictures, Images and Photos I’m only naming my sims with “game character names” ^^

Tonight I’m gonna play some Borderlands 2 with a friend! (I think a little The Sims detox will be good for me!) xD Hope you all have a great friday! *hugs*

My Stupid Trophy Hunting Brain! :(

You know when you have been hunting a trophy for what feels like FOREVER and you are sooooooo close, but you are also sooooooo sick of playing the same game??? That’s were I’m at right now! 😦 I guess I could just quit now… but then all the time I already spent feels wasted x( What a dilemma! It’s a shiny gold trophy too so I reeeally want it! After I get it I will go back to casual gaming, this obsessing trophy hunting is not good for me! xD Haha!

I bought the Dragonborn DLC for Skyrim, I tought it would be fun to have some new content to play for when I stream later this week! ^^ But now I need to get back to grinding for that stuuupid trophy! x( Happy gaming! *Hugs*

The Darkness is no more…

I really enjoyed playing the darkness, it was quite relaxing actually to play a ps3 title without trophies! xD And it had a great but dark story… I just finished it! ^^ It really seems like they put alot of thought into making the enviorment in this game, like the grafitti ((I found alot of them in swedish)) Kind of a nice touch by Starbreeze Studios. And another really cool feature that I LOVED is that the tv’s in the game actually show real movies and series! :O Not many people know this about me but I happen to be a BIG fan of old classic movies! (Charlie Chaplin is my favorite) ^^ So It was really cool to flip the channels and see titles like How to Kill a Mockingbird, The Man With The Golden Arm, Popeye and Flash Gordon! They should put this in more games! It was awesome! πŸ˜€ But kind of funny if you started thinking about it! Here I am, sitting in my livingroom playing a game… where I sit in a livingroom wathing a movie on the tv… in the game x)) The tv, in the tv… Haha! Photobucket Pictures, Images and Photos

Now that I’m done with The Darkness it’s time for a new game! But I think I’ll let the lottery rest this time because I really enjoyed both Dead Rising and The Darkness and I own the 2nd game of both of them so I might as well play them now! ^^ ((Also I need to get me some tropies! It’s been waaay too long since I heard that *pling*! xD I needsssss it!)) But not tonight, I need to go to bed soon cuz I have work early in the morning… So me and the cats are just casually playing some Order Up before bed! ^^ Such a silly but fun cooking game! πŸ˜€ Photobucket Pictures, Images and Photos Good night everyone and sweet dreams! Or have a great day depending where you are! ^^ *lotsa hugs*

I could REALLY use a hug! :(

In portal 2 that is! πŸ˜€ I’m trophy hunting and I think I’m 1 hug away from getting that trophy! Anyone has portal 2 for ps3 and feel like helping me out? πŸ™‚

Tonight I’m taking a break from mass effect 3, I gotta wait for my galactic rediness to get to 100% before going on the last mission πŸ˜› So while that is cooking I’m playing some dead nation ^^ A really fun zombie game but I’s sooo haaaard on the higher difficulties! (Or maybe I just suck) xD Haha!

Help! I’m stuck in the sims! :O

Well not stuck as in “I need help moving forward”… more like I’ve been playing fot 2 days straight and I can’t stop! x)) Haha! This game is so addictive, I have totally been “in the zone” just playing! (Hence the silence, sorry about that!) x) Maybe I should try to figure out how to put up a stream… Hmmm.. That way the blog won’t get so lonley when I play… Well anyway! I’ve been playing The Sims 3 Pets on ps3! “A fun, fast and easy way to get some trophies” I thought.. Fun, yeah! Easy, well kind of, but fast? Noooooooooo! x) It takes so much time! But hey, as long as it’s fun that is what really counts right?? ^^ My little sims family consists of me and the cats! ^^

Kurr Photobucket Pictures, Images and Photos

Gustaf Photobucket Pictures, Images and Photos

And Gin! ^^ Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos And just like in real life Gin always sleepy next to his mommy! It’s like the game knows! :O Haha!

Tonight when I get home from work I’ll try to resist my sims-urges! I need to finish Mass Effect 3! x) Haha! We will see how that goes! Now It’s time for some breakfast! Photobucket Pictures, Images and Photos I hope you all have a great day! πŸ˜€ **lotsa hugs**